0 Kč
Nákupní košík
Zatím prázdný
Autoprofi Pěnový čistič DPF/Katalyzátoru
  • Číslo výrobku: 43159
  • EAN: 4042292431595
  • Dostupnost: Skladem < 20 ks

549 Kč [s DPH]

453.70 Kč [bez DPH]

Ks

Pěnový přípravek na čištění jak DPF filtrů zanesených sazemi, tak Katalyzátorů a to jak u benzínových, tak dieselových vozidel. A to bez nutnosti demontáže celého filtru. Vhodné i pro čištění EGR.

Vlastnosti
rozpouští a odstraňuje všechny zbytky sazí a nečistoty přítomné v částicovém filtru / katalyzátoru způsobených provozem vozidla a to bez demontáže
• vyhněte se poruchám nebo sníženému výkonu způsobených zaneseným filtrem pevných částic nebo katalyzátorem
• čištěním se plně obnovuje funkce DPF/ Katalyzátoru
• výrobek je vhodný i pro čištění EGR ventilu a dalších
• kompletně se vypaří (při aplikaci do DPF/KAT)

Oblast použití:
Vhodný pro všechny uzavřené systémy s DPF/FAP a katalyzázory, případně EGR, či demontované komponenty znečištěné sazemi, lze použít i v průmyslu (údržba lisovacích strojů, apod.)

Reakční doba:
cca 20 min.

Spotřeba:
400 ml vystačí na jeden DPF/FAP/KAT

Aplikace:
Před čištěním zkontrolujte hladinu oleje v motoru, pokud je kontaminován naftou, je nutné olej vyměnit. Před použitím po dobu 1 min silně protřepejte! Demontujte teplotní/tlakové čidlo nebo lambda sondu (dle typu filtru). Vzniklým otvorem vstrčte hadičku a v intervalech 5 sec stříkejte dovnitř dokud nebude filtr celý plný pěny. Poté namontujte zpět sondu/čidlo a uveďte vše do původního stavu. Spusťte regenerační proces přes diagnostiku. Poté vymažte všechny existující chyby a proveďte zkušební jízdu po dobu 20 min. Pro optimální zotavení po čištění, doporučujeme přidat po testovací jízdě, do nádrže Čistič DPF v případě DPF filtru nebo Čistič katalyzátoru a lambda sondy v případě Katalyzátoru. Pokud je zanesení filtru přes 60% doporučujeme již použít Výplach DPF.
Upozornění pro majitele benzínových vozidel: přípravek lze použít i pro benzínové vozidlo, avšak z důvodu absence filtru pevných částic (zatím u většiny vozů), není možné spustit regeneraci, proto je možné, že účinnost přípravku z důvodu absence regenerace (tj. řízené vytvoření požadované teploty) může být snížena. (teploty lze dosáhnout i testovací jízdou ve vyšších otáčkách, jedná se však o neřízený proces se všemi jeho důsledky).

Obsah:
400 ml

Video k aplikaci